2013. augusztus 27., kedd

Második rész.

Holaa!
Örülök, hogy már az én kis "köszöntőmet" olvasod.
Nos, hát meghoztam a második részt. (Gondolom erre ti is rájöttetek..)
Mint láthatjátok a blogon már fejléc is található, nagyon köszönöm Dina-nak!♥
A Trailer-t, ami már szintén található a blogon azt  én készítettem..
Ez a Trailer nem olyan, hogy leírja az egész történetet, hanem csak annyi, hogy egy kis ízelítőt ad.
Nos, hát eleget pazaroltam az időtöket..Jó olvasást!♥ #komik:)

- De Patrick! Most nem is te dobsz! - nyávogott az én drága barátnőm, Juliet. - Előbb dobott Pete, aztán Andy, Nickie és..Ja, te jössz! - nevetett fel Juli.
- Milyen jó, hogy én nem játszok! - szólalt meg Joe is. - Ilyen analfabéta mellett..- utólagosan egy nevetés is elhangzott tőle. 
- Kikérem magamnak! - akart komoly lenni a barátnőm, de csak AKART. 
- Szívem! Most úgy néztél ki, mint egy szomorú kenguru. - nevetett fel Pete. Mondjuk azt nem tudom, hogy Ő honnan tudja, hogy, hogy néz ki egy szomorú kenguru..Hm. Végül is..
- Haha. Köcsög vagy! - öltötte ki a nyelvét Juliet és közben pedig a telefonját nyomkodta. 
- Hm. Pete csak egy népművészeti alkotás! - nevettem fel. 
- Mindjárt te is az leszel, ha össze kell ragasztani! - hagyta el Juliet száját egy fura morgás. Na jó..Egyre furább lett ez a lány. Lehet átváltozik egy kenguruvá..Hm. Ki tudja. Végül is. Ugrál, "szomorú kenguru" fejet vág..és kenguru hangot ad ki. Várjunk csak! Én honnan tudom, hogy milyen a kenguruk hangja?! 
- Milyen heves valaki! - üvöltött fel Pete. 
- Pete Wentz. Te aki a hűtőben akartad megszárítani az alsódat, te inkább kussolj! - vágott ezúttal egy "mérges kenguru" fejet a barátnőm. 
- Öhm. Többet nem szeretnék abból a hűtőből semmit sem! - nézett furán Patrick.
- Legalább több kaja marad nekem! - nevetett fel Andy, s közbe egy "öröm táncot" járt..
- Mi nem ismerjük egymást. - tettem fel a kezeimet védekezés képen.
- Oh. Üdv, Pete Wentz! Haha, most már igen! - mosolygott rám az illető.
- Én meg Lady Gaga vagyok! - nevettem fel. - Üdv néktek!
- Oh, Gaga. Olyan ismerős a neved..
- Hm. Poker Face?! - próbáltam visszatartani a nevetést, ami hát sikertelenül járt. 
*******************
- Nos, akkor holnap 11-re legyetek a stúdióban fiúk! Jön az One Direction. - vágott unott fejet Pete, majd elköszönt tőlünk. Mi a maradék 3 fiúval beültünk az autóba, ami mellesleg a FOB buszfélesége volt.
- Srácok! - szólaltam meg kemény 4 perc után.- Pete, nem szereti az One Directiont? - vágtam érdekes fejet, őszintén azt nem értem mért.
- Hm. Nick, te is ismered Őt! Pete nem szeret "osztozni". Azt, hogy mennyire szereti az 1Dt azt nem tudom, de biztosan nem azért ilyen rosszkedvű! Ha ez miatt kérdezted..- mosolygott rám Joe.
- Néha, nem tudok semmit sem kivenni a viselkedéséből!
- Ezzel nem vagy egyedül! - hangosította feljebb a zenét Patrick. - OhOhOh..- kezdett el énekelni is, de hát mivel sajnos benne volt némi pia, így hát..Mint egy terhes macska úgy "nyüszögött".
- Patrick! Figyelj, én már ma lejárattam magamat Juliet-tel..Kérlek! - néztem rá "cukin", majd kinéztem a fekete kisbusz ablakán. Az eső még mindig zuhogott, de viszont volt valami az időben..Valami furcsa. Pillanatok alatt elállt az eső, de viszont pillanatok alatt újra ráeredt..
- Nick..Nickie..- üvöltött Andy..- Na végre! Min gondolkodtál ennyire?!
- Hm. Csak elbambultam..
- Megérkeztünk. - jelentette ki Patrick. Oh, csoda volt, hogy felismerte a házunkat. 
- Hát akkor majd holnap! Jó éjt! - öleltem meg a fiúkat, majd még egy kisebb rocker búcsúzkodás után bementem a családi fészkembe.
- Rock me..Rock me..Rock meeee. - üvöltött a húgom a laptopja előtt. Úristen. Hogy lehet Ő a családom tagja?! Egyszerűen, ÖRÜLT.
- Szia, Cat..- vágtam érdekes fejet, majd leültem a húgom mellé.- Már megint One Direction? - sóhajtottam. - Képzeld holnap találkozni fogok velük..- mosolyodtam el.
- Komolyan?! Istenem. Én pont nem tudok menni..- szomorodott el. - Hozol majd aláírást?! - csillant fel a szeme.
- Persze! - mosolyogtam. - Egyéb kívánság? - nevettem el magamat.
- Hm. Egy Liam Payne is jöhet..- nevetett fel a húgom, majd elindította a WMYB-t.
- Nem értem mit szeretsz rajtuk annyira.. - vágtam gondolkodó fejet.
- Nick..Ők SEXISTENEK. PERFECT ez az 5 srác. - nézett rám komolyan Cat, majd tovább böngészett Twitteren.
- Oh. Honnan tudod, hogy sexistenek? - nézetem rá perverzen.
- Öhm. Maradjon az én titkom..- kacsintott. - Jaj, bárcsak mehetnék én is veled..Ajánlóm, hogy add át nekik az üzenetemet..leírtam twitteren..- mosolyodott el.
- Na jó, még verset is tanulhatok..- sóhajtottam és elindultam az emeletre. - Jó éjt! - adtam egy "levegő puszit" a húgomnak.
Mikor sikeresen elérkeztem a "STOP!" táblás ajtóig, sikeresen be is értem a "Nickies szobába".
Nos, hát igen "STOP!" utálom ha valaki csak úgy belép a kis életemben. Kopogás után bejöhet, de amúgy kiüldözöm onnan..
*************
- De jó, hogy nem tudok aludni..! - morogtam a párnába, majd a laptopomért nyúltam.
Nos, hát had nézzem meg jobban ezt a híres bandát..Az 5 srácról sorra-sorra dobta ki a minél jobb képeket..Hm. Be kell valljam, hogy nem rosszak a fiúk, de hát itt meg kell állnom..
Ha netán megtetszenek akkor úgysem találkoznék ÚGY velük és amúgy is ilyen teltkarcsú lányra nem is buknának..
"One Perfection" - nos igen, ezen a néven is dobott ki néhány képet..





4 megjegyzés: